9 دلیل مدرن کردن کابینت های آشپزخانه شما | سری دوم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

7) فضای شمارنده را گسترش داده یا تغییر دهید
شاید شما فقط با چند تغییر کوچک به دنبال افزایش کارایی آشپزخانه باشید. عرض و گسترش پیشخوان های شما در مورد آشپزخانه شما چیزهای زیادی را تعریف می کند. با تغییر جزئی در طراحی آشپزخانه ، می توانید تجربه کلی خود را از پیشخوان ها تغییر دهید. یک پیشخوان گسترده در جزیره آشپزخانه به نوار صبحانه تبدیل می شود. یک لبه کابینت باریک می تواند فضای پیاده روی و مانور بیشتری را در فضای باز آشپزخانه ایجاد کند. همچنین می توانید پیشخوان های آشپزخانه خود را تغییر دهید تا بتوانید یک عضو خانواده معلول را در خود جای دهید.

8) بهره وری انرژی خانگی را بهبود بخشید
باور کنید یا نه ، کابینت های شما حتی می توانند باعث افزایش راندمان انرژی در خانه شما شوند و احتمال خسارت ناشی از آب و هوا را کاهش دهند. کیفیت کابینت های شما تاثیری در میزان عایق کاری آنها دارد. کابینت های عایق مناسب ، احتمال کمتری در پیچ و تاب و یخ زدن دارند و یا اجازه نمی دهند که لوله ها درون آنها مسدود شود. کابینت ها تمایل به حفظ سرماخوردگی دارند اما می توانند به عنوان بافر عمل کنند تا به خانه کمک کنند تا دمای داخلی با هزینه کمتری انرژی را حفظ کند.

9) آشپزخانه خود را متناسب با سبک زندگی خود تهیه کنید
و در آخر اینکه ، مدرن کردن کابینت های آشپزخانه به شما امکان می دهد آشپزخانه خود را به سبک زندگی خود تغییر دهید. تغییر کابینت ها ، فضای ذخیره سازی سفارشی را معرفی می کند. جابجایی کابینت ها ، گزینه کفپوش و تنظیمات کف شما را باز می کند. شما می توانید فضای خاموش یا پریزهای اضافی را برای وسایل آشپزخانه مورد علاقه خود اضافه کنید یا با استفاده از مدل ها و طرح های جدید ، قلاب های دستگاه را به روز کنید علاوه بر این ، حتی می توانید پیشخوان ها و قفسه ها را متناسب با دامنه قد خانواده خود جمع یا پایین آورید. می توانید یک گره صبحانه را باز کنید ، مرزهای آشپزخانه خود را گسترش دهید ، یا همه چیز را تا حد ممکن سازمان یافته و محکم تهیه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: